12 Eylül 2010 Pazar


Bazen yanlız hisseder ya insan işte ben tam orada duruyorum şuan, etrafımda herkes...her şey anlamsız geliyor, insanların kuru gürültülerinden sıkıldım...aynı tartışmalardan ,aynı konuşmalardan, ezberlenmiş kelimelerden, düşünme özürlü sohbetlerden sıkıldım.
Her sabah aynı saatte kalkıyorum, aynı insanların birbirleriyle olan saçma tartışmaları aynı sonuca bağlanmasına rağmen bitmek bilmeyen eleştirilerini dinliyorum. Tamam eleştir arkadaşım ama sen eleştiriye bile katlanamazken beni niye eleştiriyorsun!!!
Tamam tartış da sen hep kendini haklı görüyorsun olmaz ki böyle arkadaşımmmm!!!
Tamam sinirlende bana ne bulaşıyorsun!!!
Hayır' de de bana niye hayır diyorsun uzak dur be benden!!!

Başkasını dinlemezsin ama istersinki herkes seni dinlesin, başkasını sevmezsin ama istersinki herkes seni sevsin, onu yapmaz bunu yapmazsın ama istersinki herkes sana yardım etsin....hoppp böyle olmaz ama.
Anlaşılmıyorda senle, nasıl olacak bu iş nasıl geçinecez biz ya da boşver sen nasıl geçineceksin insanlarla.
Kısacası sıkıldım artık ben bu işten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder