18 Eylül 2010 Cumartesi

Bir diyar istiyorum...


Bambaşka bir diyarda yaşamak istiyorum, bambaşka...ışıkları, havası, sıcaklığı, umudu...bambaşka olan bir diyar. İnsanları farklı da olsa, farklı dilleri de konuşsa, farklı da baksalar dünyaya... aynı gülüşleri olsun istiyorum, mutlulukla aydınlanan bir diyar istiyorum, acıyla değil; mutlulukla . Sanatı, sanatçıyı aykırılık olarak değil, huzur olarak seven insanlarla yaşamak istiyorum, gözlerin de umudları sönmemiş gözler görmek istiyorum, pes etmiş bedenler değil, direnen bedenler görmek istiyorum, korkak değil korkunun ta kendisinin olmadığı bir diyar istiyorum. Adı o ya da şu ama mutlu bir diyar, aç çocuklar diyarı olmasın mutlu çocuklar diyarı olsun.
Yanlızlıklar diyarı değil, kardeşlik ve neşe diyarı olsun, tarlaları, fabrikaları... değil parkları, okulları...dolu olan bir diyar olsun, insanı, doğayı, canlıları, yaşamı, müziği...seven bir diyar.
Adı olmasın bu diyarın, bu diyar da ne şu parti ne de o parti olsun, bu diyarda İnsan olsun partiler değil, bu diyarda kalıplaşmış kelimeler olmasın bu diyarda özgürlük olsun... savaş bir evin kapısından bile girmesin bu diyarda, sınırlar olmasın...kardeş kavgaları , göz yaşları, silah sesleri, toprak kavgaları...olmasın bu diyar özgür olsun.

Çok mu şey istiyorum? çok mu zor...

1 yorum: